Tuesday, January 31, 2012

Kenapa AKU Suka MERAJUK



Assalamulaikum


Lately, aku macam berada kat dunia sendiri. Semua benda yang aku buat macam tak berapa nak menjadi walaupun menjadi jugak la kek aku. Cuma aku rasa ada banyak benda yang tak betul. I told mungkin aku berada dalam dunia fantasi, aiseh! Seem like aku ni Penelope. Osem what! 


Kenapa aku suka merajuk or terasa hati kat orang sejak kebelakangan ni? Sebab yang utama nya ialah mungkin aku dah tak ada kerja sangat, tu lah aku prefer to merajuk all day. And, aku suka merajuk sebab aku rasa aku cute and the comel. Pirahhh! #okayITUtipu# 




Okay, aku memang suka merajuk dengan orang-orang terdekat aku. Specially my kakak la, aku memang suka nak merajuk lama-lama dengan dia. Kadang-kadang aku tend to do more terasa hati while her cake look nice and sedap. Aku buat sedap jugak apa. Grrrr! But but but, aku merajuk pada yang sudi nak pujuk. Aku sayang kakak.


And paling penting, rarely aku akan merajuk bila aku ada masalah dalaman. Chewah! Whatever the problems la. Aku suka sangat nak tersentuh hati. Macam lah aku ni penting sangat dalam kehidupan orang. Oh please!


Ini lah aku, perempuan yang rasa nak merajuk sesuka hati. Tak fikir perasaan orang lain. Kesian pulak kat orang-orang yang aku used to be merajuk tu. My kakak, and foremost DIA! Bonda juga. I am trying to be my self but it really can't use on. Sorry. GRRRRR!!!


Jika takut di pukul ombak, jangan berumah di tepi pantai. Birthday kakak yang ke-36 hari ni, saja nak gedik merajuk ngan dia. Chill! Okay, bye. Selamat Menyambut Maal Hijrah. 




6 comments:

  1. Merajuk ni tak bagus sangat.. Sesekali tu takpe, adat la.. Tapi kalau dah selalu tu takut nanti lama-lama orang meluat..

    Bila kita merajuk, kita selalu berfikiran negatif.. macam-macam yang kita fikir yang boleh buat kita lagi down.. It's not good for our brain and health.. :-)

    Chill.. Buat benda lain yg boleh menggembirakan hati kita.. Lompat-lompat katakpun okay jugak.. toinkk.. toinkk.. toinkk... hehehe...

    ReplyDelete
  2. fhm... sbb pnh gak merasa camtu... erm.... jaga2, boleh jadi bipolar...

    nk solusi?

    ReplyDelete
  3. shy tak ada sekejap pon dah nak merajuk..porahhhh!!..hehehe

    jaga diri leklok ye tuk..hehehe


    XD

    ReplyDelete
  4. merajuk 2 kan slh 1 sifat yg ada pd manusia espclly "woman" isn't..cume kita x tau bila n knpa kita mrjuk~~ smts ia dtg tnpa d sedari ann..mcm awan gak..klu daa mrjuk 2...perhhh its wont be easy nak pjuk blik...ekekeke

    ReplyDelete
  5. jgn selalu merajuk ..nanti sampai satu tahap x de org nak pujuk kena pujuk diri sendiri je huhu

    ReplyDelete
  6. camtu mke fiz merajuk ek??huhu..still comel..abg penah tgk fiz ngis je..mmg x comel..so merajuk xpe..ngis jgn ye :)..stay as comel as u can

    ReplyDelete