Pages

Monday, April 2, 2012

Lelaki SEKSI Idaman SAYA



Assalamualaikum


Keseksian seorang lelaki bukan kepada rupa fizikal tetapi pada murni rohani, iaitu :



  • Lelaki yang mampu mengalirkan air mata untuk ingatan.

  • Lelaki yang sedia menerima segala teguran.

  • Lelaki yang memberi madu, setelah menerima racun.

  • Lelaki yang tenang dan berlapang dada


  • Lelaki yang sering bersangka baik.


  • Lelaki yang tak pernah berputus asa.




Semoga hari ini aku tidak pernah berhenti berdoa untuk seorang lelaki yang paling seksi ini. 


Surely last, I probably used the best advice I could ever give to myself  is : TRUST on ALLAH



20 comments:

  1. uuuuuuuuuu.... jangan terlalu memilih... bahaya tau...

    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. memilih dlm kontrak kehidupan yg agak lama tak pe, isi dunia jd bekalan akhirat. kan kan :D

      Delete
  2. InsyaAllah zaza akan berjumpa sorg mcm nie.amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, Zaza pun berusaha selagi mampu. Terima kasih Murad.

      Delete
  3. Lelaki yang redup matanya tatkala memandang wajah kita.. Uisshh... cair ni... haha...

    Mata redup tau, bukan mata kuyu or stim.. geli ahh stim2 ni.. ehehhh...

    Insyaallah... Ada lelaki spt itu utk Za nanti spt mana yg Za impikan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah, Kak Azz. Doakan Zaza ye, Za harap sangat. Amin, Amin...

      Delete
  4. like murad said..awan gak nak doakan mga zaza dpt temui llki idaman za tu...amin :baby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu...awan...thanks...amin, doakan za semoga kuat gak ye..u too...jgn sedih2,za tau apa rasa yg awan lalui...amen ya Allah

      Delete
  5. ada ni ha tp dah dimiliki ;-)

    ReplyDelete
  6. pasti ada tu..InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  7. Aamiin yaa robbal alaamin... semoga mendapatkan teman hidup yang baik,shaleh dan bisa menjadi imam untuk Za..
    salam hangat dari sahabat mu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kawan, sy juga berharap seperti doa anda. Amin, amin ya Allah.

      Delete
  8. Insyallah bisa dapat.
    Jodoh tak kan lari ke mna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah, doakan utk sy ye. Amin. Thanks, rezeki Allah ada merata-rata. Sy yakin. Thanks.

      Delete
  9. Yess cepat semua pakej di atas ade pada aku, cepat arr LIMITED EDITION!!!

    ReplyDelete